סוגי וגדלי התמונות רשתות חברתיות 1 (Facebook) חזרה

28 מרץ, 2018

תמונות בפייסבוק (Facebook)

Facebook היא הרשת החברתית נכון להיום הגדולה בעולם (יש טוענים שבעוד כמה שנים זה ישתנה אבל זה למאמר אחר) לפי נתוני פייסבוק יש שני מליארד משתמשים בפייסבוק מידי חודש ו500 מליון משתמשי אינסטנגרם ביום בנוסף דקה מכל 5 דקות שימוש במובייל בארה"ב מוקדש לפייסבוק או לאינסטנגרם.

לכן שאני בא בא לדבר על רשתות חברתיות אני יתחיל איתם.

עמוד Business(עסקי) של KFaceboo

העמוד העסקי בפייסבוק אם אתה לא כאן אתה לא קיים. יש לך עסק תפתח עכשיו דף עסקי

תמונת הנושא (קאבר) בדף Business של Facebook

תמונת נושא היא הבאנר העליון שכל מי שנכנס לדף שלך רואה לכן חשוב שהיא תהיה מושכת כגון לוגו או טקסט וכן ניתן לעשות הצגה של עד 5 תמונות.

הגודל של תמונת הנושא בדף העסקי של Facebook ברוחב 820 פיקסליםובגובה 312 פיקסלים(גודל תמונה זה יופיע בעמוד אפשר לעלות גדול יותר עד יחס של 2.628:1 ולחתוך לגודל הרצוי דרך פייסבוק).

  • שימו לב בmobile(סמרטפונים,טבלאטים וכדו') תצוגת התמונה תהיהברוחב 640 פיקסליםוגובה 360 פיקסלים. אם אתה משתמש בלוגו, מומלץ לחשבן גם את הגודל של המובייל(רוב הגולשים גולשים ממובייל).
  • על מנת שהתמונה תטען מהר, פייסבוק ממליצה על פורמט JPG ופחות מ- 100 KB (1MB=1024KB).

סרטון כתמונת הנושא בדף Business של Facebook

אפשר לעלות סרטון כתמונת נושא.

האורך של הסרטון צריך להיות 20 ל 90 שניות וגודלם 820 על 312 פיקסלים לפחות. הגודל המומלץ הוא 820 על 462 פיקסלים.

תמונת הפרופיל בדף Business

תמונת הפרופיל היא התמונה ששבה רואים אותך כהתמונה המייצגת שלך רואים אותה שאתה מגיב ששולחים לך הודעות לדף העסקי שמשתפים פוסט שלך וכן שנכנסים לדף שלך,לכן מומלץ על לוגו וכדו' כתמונת פרופיל.

  • הגודל של תמונת הפרופיל בדף העסקי של Facebook תהיה ברוחב 180 פיקסליםוגובה 180 פיקסלים(גודל תמונה זה יופיע בעמוד אפשר לעלות גדול יותר עד יחס של 1:1 ולחתוך לגודל הרצוי דרך פייסבוק) .
  • במידה והתמונה בצורה של מלבן או עיגול , היא תיחתך לצורת ריבוע בגודל של 180*180 פיקסלים.
  • שימו לב בmobile(סמרטפונים ,טבלאטים וכדו') תצוגת התמונה תהיה 128 פיקסליםעל128 פיקסלים.
  • התמונה הממוזערת(שאתה מגיב שולח הודעה וכדו') תוצג בגודל של40 פיקסליםעל40 פיקסליםבצורת עיגול (לכן כדאי להכניס את הלוגו עד 20 פיקסלים).

פוסט תמונה בדף Business

כמו שכבר בטח קראתם במאמר הקודם שלנו פוסט עם תמונה מקבל 53% יותר לייקים ו104% יותר תגובות מטקסט, אז לא צריך להסביר כמה אתם רוצים לפרסם בדף שלכם פוסט עם תמונה.

  • הגודל המומלץ של תמונה בפוסט רוחב 1200 פיקסליםוגובה 630 פיקסלים.
  • בפיד החדשות ובעמוד Businessהתמונה תוצג בגודלשל רוחב 476 פיקסליםועד יחס 1:1.5.

פוסט קישור בדף Business

מפרסמים קישור לאתר שלכם בדף רוצים תצוגה מקדימה יפה אז תצרפו תמונה של תצוגה מקדימה.

הגודל של תמונה בפוסט קישור הוא תמונה ברוחב 1200 פיקסליםובגובה 630 פיקסלים.

שימו לב אם הגודל של התמונה באתר הוא קטן מרוחב 600 פיקסלים על גובה 315 פיקסלים היא תופיע בתמונה מרובעת קטנה.

  • התמונה בפיד של החברים שלכם תוצגברוחב 476 פיקסליםעלגובה 248 פיקסלים.
  • התמונה בדף הביזנס שלכם (הדף העסקי) תוצג בגודל ברוחב 450 פיקסלים על גובה 235 פיקסלים.
  • תמונה מרובעת בפיד ובדף Business תוצג158 פיקסליםעל158 פיקסלים.

קבוצות Facebook

קבוצות פייסבוק היא עוד פלטפורמה שפייסבוק נותנים לנו על מנת שנוכל לפתח ולשמר את קהילת הלקוחות שלנו. וגם לנהל נטוורקינג עם חברים ואנשי עסקים אחרים.

תמונת הנושא בקבוצה

  • הגודל המוצג של תמונת הנושא בקבוצה בפייסבוק הוא ברוחב 820 פיקסליםובגובה 428 פיקסלים(גודל תמונה זה יופיע בעמוד אפשר לעלות גדול יותר עד יחס של ל 1.91:1. ולחתוך לגודל הרצוי דרך פייסבוק).
  • הגודל המומלץ על ידנו לתמונת נושא בקבוצה לפני אופטימיזציה הוארוחב 1640 פיקסליםוגובה 956 פיקסלים.

אירוע ( Event ) ב Facebook

עושים אירוע לעסק או סתם אירוע תפתחו דף אירוע((Event תשלחו הזמנות לחברים תקבלו אישורי הגעה והכל דרך הפייסבוק. אבל כמובן הכי חשוב זה תמונה משוכת ומוצלחת.

תמונת הנושא באירוע.

  • הגודל המקסימלי להצגה ב Event הוא ברוחב 500 פיקסליםעל גובה 262 פיקסלים אנחנו ממליצים להעלות תמונה בגודל של 1200 פיקסלים לרוחב ו 630 פיקסלים לגובה.
  • הגודל המינימלי לתמונה הוא לכל הפחות רוחב 400 פיקסליםובגובה 150 פיקסלים.

שימו לב: כשתשתפו את האירוע בדף Business התמונה המקדימה תוצג בגודלשל רוחב 476 פיקסליםוגובה 248 פיקסלים, אז כדאי למרכז את התמונה או לפחות את הלוגו לגודל המתאים.

סטוריז' Stories ב Facebook

אז אחרי ההצלחה המסחררת של Snapchat(סנפצ'אט) אז פייסבוק עשו גם תוסף סטורי בהתחלה לאינסטנגרם ולאחר מכן גם לפייסבוק הרגיל שבו אפשר לעלות סטטוסים של תמונות לזמן מוגבל למה זה טוב ? זהו שכנראה אתם לא צעירים כי משום מה צעירם אוהבים את הפלטפורמה הזאת של סנפצאט ושל סטטוסים בwhatsapp אז אם הפירסום שלכם מיועד לצעירים תחשבו על זה ברצינות .

  • גודל התמונה של Stories באינסטנגרם, בפרופיל האישי, בדף העסק, במסנג'ר, בקבוצה הוא ברוחב 1080 פיקסליםובגובה 1920 פיקסלים.
  • הפורמטים שנתמכים הם תמונות בפורמט JPG, PNG.

סקר בFacebook

סקר הוא כלי נפלא ליצור אינטראקציה בינך לבין הלקוחות, הוא יכול לשמש ככלי שיווקי לכל דבר. בנוסף דרכו אתה יכול לדעת מה הלקוחות שלך באמת התחברו ולמה פחות.

גודל תמונת סקר מוצגת כריבוע של236 פיקסליםעל236 פיקסלים(גודל תמונה זה יופיע בעמוד אבל אפשר לעלות גדול יותר ולחתוך לגודל הרצוי דרך פייסבוק).

  • הפורמטים הנתמכים הם PNG. JPG, TIF או תמונה מונפשת GIF.

חנות (Shop) בFacebook

הפיצ'ר של החנות בפייסבוק הושק לראשונה בספטמבר 2015 והולך וצובר תאוצה עם הזמן כמובן שזה לא במקום אתר מכירה אבל ברור שבתור זרוע שייווקית לאתר זה יכול להיות נפלא.

גודל תמונות של מוצרים בעמוד הפייסבוק

  • אז לכל מוצר צריך לפחות תמונה אחת של1024 פיקסליםעל1024 פיקסלים(אפשר גם גלריה או סרטון) ומעלה.
  • התמונה צריכה להיות בעלת רקע לבן של המוצר עצמו לא ציורים איורים וכדו'.

פרסום ממומן בFacebook

לפייסבוק יש יכולת ניתוח מדהימה שאפילו לאח הגדול גוגל אין עדיין.

לכן פייסבוק זה כלי נפלא לפרסום.

פרסומת לינק או מעורבות או לייק שנמצא בצד הדף:

אם אתם רוצים עוד לייקים לדף שלכם, אז כדאי לכם לחשוב על המודעה הזאת ברצינות . היא מוצגת בכל המקומות ויש קריאה ברורה לפעולה שתגרום למשתמשים ללחוץ לייק מייד לדף העסקי שלכם. חשוב מאוד לבחור את התמונה שמספיק תמשוך לקוחות כדי להשיג ביצועים טובים יותר

· התמונה של הפרסומות בצד תוצג ברוחב של 254 פיקסלים על גובה 133 פיקסלים

· הגודל שאנחנו ממליצים לעלות הוא 628 על1200

· אם אתם מעלים VOD לפרסום בצד אז הגודל שלו צריך להיות 143 על 254.

פרסומת מרכז – קישור:

אחת המטרות הגדולות של פרסום בפייסבוק היא הבאת תעבורה(תנועת משתמשים) או לקוחות פוטנציאלים לאתר שלך בין אם זה למתג אתכם ובין אם זה לגרום להם לצפות בדף מסוים או שירשמו לניוזלטר שלכם וכו’. אז זו מודעה שתופיע עם קישור לאתר שלכם במרכז הפיד של האנשים הפוטנציאלים ממש כאילו הם עשו לכם כבר לייק.

· הגודל של תמונת הפרסומת תהיה ברוחב 470 פיקסלים על גובה246 פיקסלים

· הגודל שאנחנו ממליצים לעלות הוא תמונה של 1200×628.

· שימו לב פרסומת מרכז –קישור תוצג במובייל רוחב 560 פיקסלים על 292 גובה אז שימו לב למרכז

· אם התמונה קטנה מדי, היא תוצג בגודל 154×154

פרסומת מרכז – תמונה:

אז כמו שכבר דובר רבות אין חשיפה לפוסט כמו פוסט עם תמונה אז זו פרסומת שתופיע במרכז הפיד של הלקוחות שלכם עם תמונה טובה דבר שיגרום לכם להרבה לייקים והרבה תגובות.

· התמונה תוצג ברוחב של470 פיקסלים על גובה של 470פיקסלים

· במובייל התמונה תוצג בגודל של 626×840

פרסומת וידאו

VOD זה אחד הפורמטים הטובים לפרסום בעידן של היום כולם מופרעי קשב ולכן וידיאו זה אופציה נהדרת לתפוצה ציבורית במיוחד עם הסרטון שזור בהומור.

  • הגודל של VOD לפרסומת בפייסבוק תהיה ברוחב 470 פיקסלים על גובה264 פיקסלים
  • הגודל של VOD לפרסומת תוצג במובייל בגודל של 560×315

פרסום דף (לייק)

רוצים להיראות רציניים? רוצים למתג את עצמכם כחזקים בתחום, דף עם הרבה לייקים בדרך כלל מראה על רצינות ומקצועיות. זה הפרסומת שתעזור לכם לצבור ללייקים

· התמונה של פרסומת עבור דף תוצג ברוחב 470 פיקסלים על גובה 174 פיקסלים

פרסום אירוע (Event)

עושים אירוע השקה לעסק? רוצים שיבואו אנשים מהאזור ?או סתם אירוע שרוצים שכולם ידעו.

· תמונה עבור פרסום ממומן לאירוע בפייסבוק רוחב 470 פיקסלים על גובה 174 פיקסלים